Wskazówki do diety Fit & Eat

Wskazówki do diety Fit & Eat

Tagi: , , , , ,

Podczas stosowania diety Fit & Eat należy przestrzegać kliku ważnych wskazówek, które mają na celu zwiększenie efektów stosowanej diety, jako pierwszego etapu do poprawy, jakości odżywiania:

  1. Pamiętaj o haśle:   NIE JESZ, TYJESZ. To podstawowa zasada, która przyświeca wszystkim naszym Klientom. Pamiętaj, jeżeli nie jesz systematycznie lub się głodzisz, Twój organizm magazynuje energię w postaci tłuszczu.
  2. Mitem jest nie jedzenie po 18:00. Teoria bardzo ”pase”. Posiłki rozłóż równomiernie, co 3 godziny.
  3. Wypijaj w ciągu dnia 2 litry wody niegazowanej w szklanych butelkach.
  4. JESZ PO TO, ABY ŻYĆ, potraktuj dietę Fit & Eat, jako podstawę w dostarczeniu swojemu organizmowi podstawowych składników odżywczych.
  5. Kontroluj stan swojego zdrowia poprzez systematyczne podstawowe badania i konsultuj je z nami.
  6. Dieta Fit and eat to 70% Twojego sukcesu w zadbaniu o swoje zdrowie, a w efekcie również swój wygląd.
  7. Wspomóż dietę Fit & Eat swoim ulubionym wysiłkiem fizycznym, to znacznie przyspieszy Twoje efekty oraz poprawi metabolizm. Jest to kolejne 30% Twojego sukcesu.
  8. Konsultuj z nami wszelkie dylematy, jakie pojawiają się w Twojej głowie podczas korzystania z cateringu dietetycznego Fit and eat, pamiętaj że wraz z codziennym cateringiem otrzymujesz od nas swojego osobistego dietetyka, z którym możesz zawsze się skonsultować.
  9. JESTEŚ TYM CO JESZ pamiętaj o tym, że Twój organizm potrzebuje odpowiedniej jakości wartości odżywczych, aby móc się regenerować. Twoje komórki ulegają wymianie codziennie, bez wysokiej jakości paliwa, czyli jedzenia, nie mają się z czego wymieniać, a tym samym Twój organizm się starzeje. Dieta Fit & Eat dba o wszystkie procesy zachodzące w naszym organizmie również o anty-aging.
Share on FacebookPin on PinterestTweet about this on Twitter